ROWER MARIN RIFT ZONE JR ZIELONY/CZARNY/ŻÓŁTY 26" 2023
Opis
ROWER MARIN RIFT ZONE JR
ZIELONY/CZARNY/ŻÓŁTY 26" 2023
- Kod : 735947001
- Kolor : ZIELONY/CZARNY/ŻÓŁTY
- Marka : Marin
- Materiał ramy : Aluminiowa
- Model : Rift Zone JR
- Płeć : Junior
- Rok produkcji : 2023
- Skok zawieszenia przód : 130*130 mm (Trail)
- Średnica koła : 26"
- Typ roweru : Junior
ZABAWA!
Pełnoprawny rower górski w mniejszym wydaniu. Rower Rift Zone Jr przeznaczony jest z dla bardziej ambitnych dzieciaków które chcą dotrzymać towarzystwa na przejażdżce dorosłym.
SPECYFIKACJA:
RAMA
Cała nowa rama aluminiowa 6061 Serii 3, koła 26", skok 130 mm, platforma zawieszenia MultiTrac, otwarte haki 135 mm (możliwość rozbudowy do osi przelotowej 142 x 12 mm), gwintowany suport 73 mm
PRZEDNIE ZAWIESZENIE
X-Fusion Velvet RLC 26", 130 mm skoku, regulacja kompresji i odbicia, oś przelotowa 100 x 15 mm
TYLNE ZAWIESZENIE
X-Fusion O2 Pro R, 190x51mm, Custom Tune, osprzęt M8x22,2mm
FELGI
Marin, podwójna ścianka ze stopu aluminium, 27 mm wewnętrzna, połączenie sworzniowe, specyficzna dla tarczy
PIASTA, TYŁ
Kuty stop, 135 mm, cztery uszczelnione łożyska, tarcza Centerlock, 32H
PIASTA, PRZÓD
Kute aluminium, 100x15mm, tarcza Centerlock, 32H
SZPRYCHY, SUTY
Stal nierdzewna 14g
OPONY
Vee Tire Co., Flow Snap 26x2,4", mieszanka Tackee, drutówka
PRZERZUTKA TYLNA
Shimano Deore, 11-rzędowa, SGS
PRZERZUTKA PRZEDNIA
-
DŹWIGNIA ZMIANY BIEGÓW
Shimano Deore, 11-biegowa, SL-5100R
KORBA
Marin kuty stop, zintegrowana stalowa wąska szeroka zębatka 32T, rozstaw doładowań, długość 170 mm
DOLNY NAWIAS
Zewnętrznie uszczelnione łożyska kasetowe
ŁAŃCUCH
KMC X-11 srebrno-czarny
KASETA
SunRace, 11-rzędowy, 11-51T, ED czarny
HAMULEC, PRZEDNI
Tarcza hydrauliczna Tektro HDM-280, wirnik 180 mm
HAMULEC TYLNY
Tarcza hydrauliczna Tektro HDM-280, wirnik 160 mm
DŹWIGNIE HAMULCA
TektroHDM-280
KIEROWNICA
Marin Mini-Riser, 6061 podwójnie cieniowane aluminium, wznios 15 mm, szerokość 720 mm, 4º w górę, 9º w tył
TRZON
Marin 3D kuty stop, 35 mm
UCHWYTY
Podwójna gęstość Marin
ZESTAW SŁUCHAWKOWY
FSA nr 57E, półuszczelnione łożyska maszynowe, 1 1/8" x 1 1/2"
SZTYCA
Stop marynarski, 30,9 mm
SIODŁO
Koncepcja Marin Speed
DODATKI
Zamknięty system QR na oś przelotową 9-12
SPECYFIKACJA
RAMA
Cała nowa rama aluminiowa 6061 Serii 3, koła 26", skok 130 mm, platforma zawieszenia MultiTrac, otwarte haki 135 mm (możliwość rozbudowy do osi przelotowej 142 x 12 mm), gwintowany suport 73 mm
PRZEDNIE ZAWIESZENIE
X-Fusion Velvet RLC 26", 130 mm skoku, regulacja kompresji i odbicia, oś przelotowa 100 x 15 mm
TYLNE ZAWIESZENIE
X-Fusion O2 Pro R, 190x51mm, Custom Tune, osprzęt M8x22,2mm
FELGI
Marin, podwójna ścianka ze stopu aluminium, 27 mm wewnętrzna, połączenie sworzniowe, specyficzna dla tarczy
PIASTA, TYŁ
Kuty stop, 135 mm, cztery uszczelnione łożyska, tarcza Centerlock, 32H
PIASTA, PRZÓD
Kute aluminium, 100x15mm, tarcza Centerlock, 32H
SZPRYCHY, SUTY
Stal nierdzewna 14g
OPONY
Vee Tire Co., Flow Snap 26x2,4", mieszanka Tackee, drutówka
PRZERZUTKA TYLNA
Shimano Deore, 11-rzędowa, SGS
PRZERZUTKA PRZEDNIA
-
DŹWIGNIA ZMIANY BIEGÓW
Shimano Deore, 11-biegowa, SL-5100R
KORBA
Marin kuty stop, zintegrowana stalowa wąska szeroka zębatka 32T, rozstaw doładowań, długość 170 mm
DOLNY NAWIAS
Zewnętrznie uszczelnione łożyska kasetowe
ŁAŃCUCH
KMC X-11 srebrno-czarny
KASETA
SunRace, 11-rzędowy, 11-51T, ED czarny
HAMULEC, PRZEDNI
Tarcza hydrauliczna Tektro HDM-280, wirnik 180 mm
HAMULEC TYLNY
Tarcza hydrauliczna Tektro HDM-280, wirnik 160 mm
DŹWIGNIE HAMULCA
TektroHDM-280
KIEROWNICA
Marin Mini-Riser, 6061 podwójnie cieniowane aluminium, wznios 15 mm, szerokość 720 mm, 4º w górę, 9º w tył
TRZON
Marin 3D kuty stop, 35 mm
UCHWYTY
Podwójna gęstość Marin
ZESTAW SŁUCHAWKOWY
FSA nr 57E, półuszczelnione łożyska maszynowe, 1 1/8" x 1 1/2"
SZTYCA
Stop marynarski, 30,9 mm
SIODŁO
Koncepcja Marin Speed
DODATKI
Zamknięty system QR na oś przelotową 9-12
TABELA CIŚNIEŃ ZAWIESZENIA
USTAWIENIA DAMPERA
Zalecane ugięcie wstępne (sag) = 30%/15mm
Krok 1: Ustaw prawidłowe ciśnienie w tylnym amortyzatorze.
Krok 2: Usiądź na rowerze i kilkukrotnie ugnij zawieszenie (*w pełnym wyposażeniu do jazdy).
Krok 3: Przesuń O-ring do uszczelki i usiądź na rowerze, a następnie ostrożnie zejdź, BEZ BUJANIA zawieszeniem.
Krok 4: Zmierz sag (od o-ringu do uszczelki dampera). Jeśli nie pokrywa się z zalecaną wartością, powtórz poprzednie kroki.
Krok 5: Wyreguluj tłumienie powrotu w celu uzyskania właściwej kontroli.
USTAWIENIA WIDELCA
Marin zaleca, aby przednie i tylne zawieszenie działało w zrównoważony sposób
Krok 1: Po ustawieniu sagu tylnego zawieszenia, napompuj widelec do ciśnienia zalecanego przez producenta.
Krok 2: Równomierne uginaj zawieszenie dociążając i odciążając rower, aby sprawdzić, czy widelec i damper działają podobnie. Jeśli przód nie ugina się równo z tyłem, zwiększ lub zmniejsz ciśnienie w widelcu.
Krok 3: Gdy zawieszenie ugina się w zrównoważony sposób, wyreguluj tłumienie powrotu w celu uzyskania właściwej kontroli.
LBS | KG | PSI |
---|---|---|
40 | 18 | 40 |
50 | 23 | 50 |
60 | 27 | 60 |
70 | 32 | 70 |
80 | 36 | 80 |
90 | 41 | 90 |
100 | 45 | 100 |
110 | 50 | 110 |
120 | 54 | 120 |